بلک فرایدی 404 بلک فرایدی 404 بلک فرایدی 404 بلک فرایدی 404

بازگرداندن کالا

بازگرداندن کالا در آریالند

دسترسی سریع به سوالات متداول

برای مشاهده پاسخ هر سؤال، کافیست روی عنوان سؤال مورد نظر کلیک کنید 👇

  1. آیا میتوانم سفارشم را مرجوع کنم؟!
  2. در چه شرایطی نمیتوانم کالای خریداری شده را مرجوع کنم؟!


1- آیا میتوانم سفارشم را مرجوع کنم؟!

به طور کلی بله ، در موارد زیر شما میتوانید کالا را مرجوع کنید

آریالند تا 7 روز پس از دریافت سفارش ، امکان مرجوع کردن کالا را برای شما کاربران عزیز فراهم کرده تا با خیال راحت خریدتان را انجام دهید.

شرایط مرجوعی کالا:

در صورتی که کالا از حالت اولیه خارج نشده باشد ، یعنی پلمپ و شرینگ و بسته بندی باز نشده باشد و یا کالای خریداری شده با اطلاعات کالا در سایت مغایرت داشته باشد ،

شما میتوانید جهت مرجوع کالا ، به واتساپ شماره پشتیبانی پیام دهید و درخواست مرجوعی را آنجا اعلام کرده ،


برای استفاده از حق مرجوع کالا لطفا به موارد زیر توجه فرمایید :

1.محصول باید در شرایط نو و هیچ گونه خرابی باشد، جعبه اولیه کالا و اقلام همراه آن باید همانند شرایط اولیه زمان تحویل کالا باشد و وجود آسیب ، پارگی یا نوشته و برچسب اضافی بر روی کالا و جعبه آن قابل قبول نیست.

2.باید تمام قطعات، لوازم جانبی و دفاتر آن به همراه محصول باشد.

۳.در صورتی که محصول دارای گارانتی است، باید گواهی گارانتی آن نیز به همراه محصول باشد.

۴. هزینه حمل و نقل برای بازگشت کالا و همچنین ارسال مجدد باید توسط خریدار پرداخت شود مگر اینکه کالای ارسال شده با محصول روی سایت مغایرت داشته و اشتباه از سمت فروشنده (آریالند) باشد.

5.اگر مرسوله ای که توسط نامه رسان تحویل شما میشود ، از نظر ظاهری و بسته بندی دچار نقص،پارگی یا زدگی و مخدوش شدن چسب ها و... بود لطفا به هبچ عنوان بسته را تحویل نگیرید.

تحویل بسته از اداره پست به منزله تایید صحت و سلامت دریافتی از نظر ظاهری می باشد.

تمامی سفارشات پیش از ارسال به طور کامل کنترل شده و با بسته بندی سالم و استاندارد تحویل پست میشود، هیچ بسته ای با آسیب دیدگی و نقص از سوی آریالند ارسال نمی گردد.

6.لطفا برای مرجوع کالا سفارشتان را با پست پیشتاز ارسال کرده ، توجه داشته باشید ارسال از طریق سایر سازمان ها یا روش ها ، مشمول ضمانت و پشتیبانی آریالند نخواهد بود.

7.لطفا شماره سفارشتان را روی برگه ای کوچک نوشته و همراه سفارش ارسال نمایید.

2- در چه شرایطی نمیتوانم کالای خریداری شده را مرجوع کنم؟!

اگر بیشتر از 7 روز از زمان تحویل سفارش بگذرد ، امکان مرجوع کالا وجود ندارد

و همچنین کالا بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ های نصب شده بر روی محصول ، به هیچ عنوان محصول تعویض یا مرجوع نمیشود