پیگیری ارسال سفارش
پیگیری ارسال در آریالند
دسترسی سریع به سوالات متداول
برای مشاهده پاسخ هر سؤال، کافیست روی عنوان سؤال مورد نظر کلیک کنید 👇
- سفارشم از چه طریقی ارسال میشود؟
- هزینه ارسال سفارش چقدر است؟
- بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
- چگونه سفارش خود را پیگیری کنم؟
- سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال میشوند را چگونه میتوان پیگیری کرد؟
- چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
- چطور میتوانم آدرس تحویل سفارش را ویرایش کنم؟
- چطور می توانم سفارشم را لغو کنم؟
- هزینه ارسال در آریالند چگونه محاسبه میشود؟
1- سفارشم از چه طریقی ارسال میشود؟
در حال حاضر، تمامی سفارشهای آریالند از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و در قالب همکاری اختصاصی با آریالند ارسال میشوند.
تمامی مرسولهها با پست پیشتاز به آدرس ثبتشده توسط مشتری تحویل داده خواهند شد.
2- هزینه ارسال سفارش چقدر است؟
مبلغ ۹۹ هزار تومان به عنوان هزینه بستهبندی و ارسال پیشتاز محاسبه میشود.
اما سفارشهایی با مبلغ بیش از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان به صورت رایگان ارسال خواهند شد.
3- بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
مرسولههای آریالند معمولاً به شرح زیر تحویل داده میشوند:
- تهران: بین ۳ تا ۵ روز کاری
- سایر شهرستانها: بین ۵ تا ۷ روز کاری
توجه داشته باشید که:
توجه داشته باشید که در صورت ثبت سفارش پس از ساعت ۱۲ ظهر، یک روز کاری به مدت زمان ارسال افزوده میشود.
همچنین در زمانهای اوج ترافیک شبکه حملونقل پستی کشور، امکان تأخیر در تحویل سفارش وجود دارد.
جمعهها و تعطیلات رسمی جزو روزهای کاری محسوب نمیشوند.
4- چگونه سفارش خود را پیگیری کنم؟
با ورود به پروفایل ← سفارشات من میتوانید لیست تمام سفارشهای خود را مشاهده کرده و با کلیک روی گزینهی «مشاهده» در مقابل هر سفارش، جزئیات آن از جمله وضعیت سفارش، روند آمادهسازی، مراحل ارسال، اطلاعات پرداخت و کد رهگیری پستی را بررسی نمایید.
5- سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال میشوند را چگونه میتوان پیگیری کرد؟
پس از ارسال سفارش، کد رهگیری ۲۴ رقمی از سوی شرکت پست از طریق پیامک برای شما ارسال میشود.
با وارد کردن این کد در وبسایت رسمی پست به نشانی زیر، میتوانید وضعیت مرسوله خود را بهصورت لحظهای مشاهده کنید:
در صورت عدم دریافت پیامک، میتوانید کد رهگیری مرسوله را در حساب کاربری خود در سایت آریالند، از مسیر پروفایل ← سفارشات من مشاهده نمایید.
6- چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
با ورود به پروفایل ← سفارشات من میتوانید لیست تمام سفارشهای (سوابق سفارشات) خود را مشاهده کنید و با کلیک روی گزینهی «مشاهده» در مقابل هر سفارش، جزئیات آنرا بررسی نمایید.
7- چطور میتوانم آدرس تحویل سفارش را ویرایش کنم؟
زمانی که وارد سبد خرید شده و گزینه ادامه فرایند خرید را انتخاب میکنید، لیست آدرسهای ثبت شده به شما نمایش داده میشود و میتوانید آدرس تحویل سفارش خود را در همین مرحله ویرایش کنید.
توجه داشته باشید که این امکان فقط قبل از پرداخت سفارش وجود دارد و پس از تکمیل پرداخت، تغییر آدرس فقط با هماهنگی پشتیبانی امکان پذیر است.
8- چطور می توانم سفارشم را لغو کنم؟
لغو سفارش تنها از طریق پشتیبانی آریالند امکانپذیر است. برای لغو سفارش، لطفاً با پشتیبانی تماس بگیرید تا روند لغو سفارش برای شما انجام شود.
9- هزینه ارسال در آریالند چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود